Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


2. mars 2011

Strikka hals og like mange løse tråder som i går

Rydda i restegarnet mitt i går - og der fant jeg en ferdig ribbestrikka hals
Mangla bare å feste trådene
Akkurat som jeg ikke hadde nok tråder å feste

Men det virka litt mer overkommelig med to tråder - enn ALLE de trådene på tunikaen, derfor ble denne prioritert først

Så da sitter jeg her i kveld igjen og fester tråder
Håper jeg blir ferdig i kveld - for da blir det bilde i morra!!!

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Litt av en trådfestingsjobb du har der.. men det er såå deilig når jobben endelig er gjort, og tøyet kan tas i bruk :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails