Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


7. mars 2011

Tre luer og tre muffins

I helga har jeg sydd og strikka luer ....

  ... en lue i jersey og dongristoff - med dødningehode på, som lillebror ga bort til en kamerat som hadde bursdag ...

... en space invaders-lue til den nest største gutten min ....

... og en packman-lue til den nest minste gutten min.

Jeg sydde noen "muffins til lillesøster i dag - inspirert av Barbro
Har kjøpt noe lekemat på IKEA også, som hun leker mye med

Lillesøster koser seg med muffins sammen med dukkene ....

Nå er det på tide å lage middag - så håper jeg på litt strikketid i kveld
Har en liten genser på bestilling ...

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Du er jammen ekkektiv!! Fine ting du har laga. Ha ein fortsatt fin mandag. Klem Kristina

    SvarSlett
  2. De luene var konge :) Jeg har space-invaders strikkegenser.

    SvarSlett
  3. Hei Sidsel,
    Det er kjempegøy å lese bloggen din. Veldig fine luer. Så heldige barn du har!

    Er enig i at det er litt flaut at broren min ikke kan sy en knapp..:) Hmm, lover å vise han det.

    Hils så masse til familien.
    Stor klem Kristine

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails