Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


25. mars 2011

Vaffeldagen - og VÅR inne

I almanakken min var det i dag bilde av en vaffel - og følgende tekst "vaffeldagen"
Dette observerte 6 åringen - og spurte straks om dette betydde vafler til kaffe .....

Jeg lagde en litt sunn variant - nesten uten sukker og masse havregryn i
De metter litt mere da - og en kan trygt ha litt syltetøy på

Sånn ser kaffekroken på verandaen ut i dag - SNØ igjen .....
Kjekt for de to store gutta som skulle på tur til Bjorli
- mindre kjekt for oss som helst vil nyte litt sol på verandaen

Måtte redde inn påskeliljene på trappa (-3 grader her)
Nå pynter de opp i gangvinduet, sammen med et spann med rosesakser i - og en boks med sykkelolje, låsolje og annet rask som ofte ligger og slenger i karmen

Noen av påskeliljene fikk pynte opp på stuebordet

Nå er det tv-kveld og hekletid
Ikke lapper i kveld, men en kosebamse .....
I morgen kommer resultatet

NYT HELGEN!
- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Det såg godt ut med vaflar! Kanskje eg må lage det ein gong i helga... God helg :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails