Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


11. mars 2011

Vår under snøen

Endelig begynner det å spire litt i hagen
Inne ved husveggen titter krokus og snøklokker frem

De siste dagene har det snødd litt - men det er heldigvis sånn våt snø som ikke blir liggende

Nå er det fredag og helg - og jeg skal reise til Brunstad for å delta på Norges største  kristne stevne - bare for damer .....

GLEDER MEG!!!

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. For noen herlige bilder!!! Så godt å se at våren er på vei!!!

    Kos deg masse i helgen!

    Klem

    SvarSlett
  2. Gode bilder som gir akkurat den stemningen jeg leter etter :) Takk :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails