Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


29. mars 2011

VÅR????

Slik så hagen ut i går kveld ....

Når snøen laver ned i slutten av mars - mister jeg all inspirasjon og guts
Planene ligger i "stabler" - men jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne

MEN dette bildet er fra samme tid i fjor ....
Da snødde det faktisk så sent som 15. april - og hvitveisen kom ikke før 15. mai

Nei - jeg får kose meg med litt vår inne istedet ....

Og vaske litt hus ....

- Sidsel -

5 kommentarer:

  1. Ja, det må jeg si!! Det er vel noe blomster UNDER der ")

    SvarSlett
  2. uff... :P håper håper håper ikke vinteren kommer hit igjen også. Vet det er farlig tidlig å håpe på våren allerede i mars, men jeg gjør det! Her har det smeltet enorme mengder siste uka, helt nydelig. :) men jeg har fortsatt ikke sett den første blomsten!
    God vår til dere!

    SvarSlett
  3. Ja huff, her har også luften gått litt ut av meg pga. den laaange vinteren.. Akkurat nå har vi strålende sol og knallvær, så jeg skal nyte det mens jeg kan (om 1 time er det kanskje over..) Ønsker deg en fin dag innendørs :)

    SvarSlett
  4. Föler med deg, Sidsel ;-). Ikke noe bedre her heller, kommer bare mer snö hele tiden... ...hatt ekstra mye snö siden midten av desember, så jeg begynner også bli sånn passe lei av det... Greit med en tur til Sveits neste helg - får forhåpentligvis se at det FINNES vår.. ...så er det bare å vente at den kommer hit også!

    SvarSlett
  5. Du. Sjekk ut lua til annalisasblogg.blogspot.com 1. april. Det er noe du kan prøve deg på :))

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails