Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


3. april 2011

En 40 åring i hus

Ikke mye tid til håndarbeider og blogging om dagen
Torsdag fylte nemlig min bedre halvdel 40 - og det må selvfølgelig feires
Både på selve dagen - dagen etter og i helgen .....

Jeg som ikke kan lage mat - tryllet frem tapas til 25 personer - ved hjelp av google, matprat og div andre nettsider
Storejenta mi på 10 - pynta med servietter og blomster -
og mor og søster stilte med kaker .....

Når søndagen kom - var vi alle enige om at en fjelltur var på sin plass

4 av oss på toppen av Jendemsfjellet 633moh - en 2,5 timers tur for en familie
6 åringen tok bildet - og jeg må si meg imponert over barnas utholdenhet på denne turen

Nå venter en rolig søndagskveld - før en ny uke starter

- Sidsel -

4 kommentarer:

  1. Ja du tryller frem det meste tror jeg. Flink!
    Gratulerer til 40-åringen!

    SvarSlett
  2. Ikke kan lage mat? hahaha. Det har du vel bevist opp til flere ganger også på denne bloggen at du kan lage mat.

    SvarSlett
  3. Jeg syns iallefall maten var knall god!!

    SvarSlett
  4. Hei :) Tusen takk for koseleg kommentar på bloggen min! I likemåte får eg vel sei. Likar din blogg også veldig godt. Ikkje lik alle andre sin, personleg og kreativ, og det liker eg. Maten du lagde såg kjempe god ut. Trur nok du undervurderer deg sjølv når det gjeld matlaging ;) Vel overstått! Klem Kristina

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails