Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


10. april 2011

HAGESØNDAG

I dag har vi hatt en varm og fin søndag -
perfekt for sykel reparasjoner - synes mannen,
PERFEKT for vårrydding i hagen - synes jeg

Siste runde med påskeliljer pynter opp uten for døra
I hele hagen har jeg fullt av tuer med snøklokker ....

.... langs hele sydveggen har jeg slike blå klokke-blomster -
Aner ikke hva de heter - noen andre som vet?

Syrinen er full av knopper - håper på masse blomster i år ....

Jeg fikk raka litt gammelt gress, ruska litt i jorda her og der,
og klipt greiner som har blitt ødelagt i løpet av vinteren
Nå har jeg bare litt hekkeklipping igjen - men klipperen må bare kvesses først ...

Nå er det blogging, kaffe og strikketid .....
Opplading til ny uke, med nye muligheter

- Sidsel -

4 kommentarer:

  1. Så koselig vegg du har med påskeliljer, knagger og hjerte på :) Der satte du meg på en idè.. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med navnet på blomsten, for der er jeg helt grønn...eller kanskje det er nettopp det jeg ikke er..? ;)
    Ønsker deg en forsatt fin søndagskveld!

    SvarSlett
  2. De blå klokkene dine heter Scilla - og er gave i enhver hage! De er løkblomster, dvs at det er bittesmå løk under jorda. OG - det betyr at du må la blomstene visne ned før du luker dem vekk etter avblomstring. Mange (også vi) har disse i plena, og da må en vente pent med grasklipping til alle har visnet ned. (Ellers kommer det ikke opp like mange neste år....)

    SvarSlett
  3. jeg har masser av de blå - utover i plena... og det med gressklippinga er INGEN fare her i gården .... liker bedre langt gress, enn gressklipper ..... hehehe

    SvarSlett
  4. Fine blomster du har i hagen din! Søt blomsterkasse med påskeliljer i. Ønsker deg ei god ny veke :) Klem Kristina

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails