Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


8. april 2011

LYKKEDAG

Tok meg en snartur til byen i dag - skulle ha bare noe småtteri  ....
Blant annet knagger til å henge treningstøy på

Synes disse var perfekte til mitt RØDE vaskerom
(mine første polkadotter i interiøret)

Jeg måtte jo innom Fretex også da når jeg først var i nærheten
Der finner jeg alltid noen barnebøker jeg har lyst på
Og når de koster 15 kr stk, da er det vel ikke noe å lure på?

Gutten i månen, Ro, ro til regleland, Per og Kari - og Hugo og Josefin -
- alle koselige bøker som jeg husker fra min egen barndom

Har en bror som tar musikklærer utdannelse i Kristiansand
- han er like glad i noter som jeg er i knapper ......
Jammen fant jeg ikke noe til han også

Gryte med lokk til 35kr - Norgesglass og heklabrikke til 15 kr pr stk
Kan ikke klage på overprising der i gården, nei ......

Det beste av alt - en STOR kurv med "stuver" med stoff
Fikk med meg 5 meter bomulls-stoff til 50 kroner
De to øverste stoffene har jeg en plan for - men det underste ble med hjem BARE på grunn av fargen

Ute skinner sola - mellom regnbygene - så da tror jeg det blir sykkeltur på meg i dag også

FIN FREDAG TIL ALLE MINE LESERE!

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Kjekt at du fant noe du likte i byen på dagen din! Gratulerer med dagen!

    SvarSlett
  2. Har du bursdag i dag? Gratulerar så mykje med dagen Sidsel!! Håper du har hatt ein fin dag! Verkeleg fine loppefunn du har fått tak i, og til så lave priser :) God helg til deg og familien din ♥ Klem

    SvarSlett
  3. Takk for notefunnet. Om det skulle være nokken lesera som har nota/notebøker til overs så hadde d blitt satt stor pris på (dessverre ikkje bokstavlig meint)...
    Bare ta kontakt via Sidsel!! Alt av interesse!!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails