Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


22. april 2011

MIN SØSTERS HUS - bilderas

 DETTE ER ET SKRYTEINNLEGG!
En av mine søstre har bygd seg hus.
Hun har kjøpt et byggesett fra IEC-hus - B.Hustad A/S i Molde - (de satte også opp huset)
- men hun har jammen lagt ned en god porsjon egeninnsats også (+ fått hjelp av gode venner)

Nå har hun flytta inn, og jeg fikk komme og knipse noen bilder......

Enda gjenstår det litt småplukk, men det er slikt som hun kan gjøre mens hun bor der
Besøk gjerne "byggebloggen" hennes også - før hun legger den ned ....

Et akkurat passe stort hus på ett plan, bygget på Jendem - 15 minutter vest for Molde sentrum

I yttergangen - er det god plass.
Stumtjeneren har jeg laget - men jeg rakk ikke male den hvit før jeg ga den bort .......

Vaskerommet er i samme flotte farge som yttergangen (og boda)
Den stilige gule divanen - er fra vår farmor - og glir rett inn sammen med det andre interiøret


Gjesterom - med knallgul køyeseng som rommer mange tanteunger *hint, hint*

Bad med sorte fliser og hvitt interiør - kan ikke si annet enn at det ble skikkelig stilig

Et gammelt klesstativ fra et nedlagt vaskeri - med kjolepynt

Grått høyglans IKEA kjøkken (et av de mange kjøkken jeg har tegna)

Et gammelt teakskap står og venter på oppussing
Mesteparten av stæsjen er fra Fretex og andre gjenbruksbutikker

 Oversiktsbilde over stua
Pallebordet har hun laga selv ....

Jeg er mektig imponert over å ha en SÅ driftig søster!
Gratulere med ditt nye hus -
og siden vi bor bare noen minutter unna, må du regne med noen besøk .....

1 kommentar:

  1. Åh, dette var skikkelig lekkert! Var litt usikker på grått kjøkken, men nå bestemte jeg meg. Har lyst furugulv, så tror det kommer til å ligne på søsteren din sitt kjøkken. Vet du hvilket gulv hun har? Evt hvordan det er behandlet. Det var utrolig fint!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails