Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


18. april 2011

PÅSKEFERIE

Noen reiser TIL fjellet på påskeferie -
men vi reiser IFRA

Jeg må innrømme at jeg er like fasinert HVER gang vi kjører opp eller ned Romsdalen


Flotte majestetiske fjell - som jeg ALDRI kommer til å bestige
Disse er faktisk opp imot 2000 meter - og jeg liker meg best på MAX 600 .....

Påsketuren videre var  egentlig bare motorvei -
noe som betyr strikketid for meg, og DVDtid for kidsa

Helt til vi kom til Drammen - hvor det var sol og sommertemperatur

Nydelige blåveis i skogen - noe vi ikke har på vestlandet

Masse hestehov i alle grøftekanter - som lyste opp som små soler

Jeg måtte innom diverse butikker også, når jeg var på disse kanter
SparKjøp - for å kjøpe tøysko, ikke mindre enn 5 par -
og masse strikkegarn, så klart .....
Søstrene Grene - (det sier seg vel selv at en må innom der) -
og aller helst innom Stoff og stil også - men det rakk jeg ikke :-(

Nå er vi vel installert i hytta på  Brunstad (mellom Tønsberg og Sandefjord)
Og jeg håper på mere sol og varme så jeg kan sitte ute i solveggen og strikke Mariusgenser til et av mine 12 tantebarn

GLAD PÅSK`!

1 kommentar:

  1. God Påskeferie:) Deilig å tilbringe på Brunstad. Sees kanskje der.Må si du har en fin og inspirerende blogg. Moro å følge med på den.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails