Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


20. april 2011

PÅSKEHØNE

Koser meg på hytta - og ikke minst i solveggen - med strikketøy, så klart!
Av og til må jeg bare lage noe gøy ......

...... som denne høna - strikket av restegarn ......
Forfra er den en komisk borddekorasjon,
og på baksiden ser du dens egentlige funksjon

UFF - som jeg sliter med fargeinnstillingene på den nye pcen min
Hos meg er alle fargene selvlysende .... og DA er det ikke så kjekt å blogge!

MEN jeg har vært og tatt masse bilder i min søsters nye hus,
og har planer om å lage et innlegg der ifra - om noen dager.

Hvis du er veldig nysgjerrig -
kan du gå inn og se på bloggen hennes; Frides hus

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Takk for hilsen. Joda, kjøkkenkluter er bra det. Blåe, kanskje? Sees ")

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails