Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


16. april 2011

Påskekjerringer og strikkagenser

Endelig er det påskeferie - og ALLE har fri
Jeg skal liksom prøve å pakke - til alle 8 -
men har faktisk sunket ned på stolen foran pcn i PÅSKEMODUS

Koselige påskekjerringer - som ungene har laget - pynter opp på kjøkkenet
Kjekt å pynte opp litt selv om vi ikke skal være hjemme i påsken

Jeg er i strikkemodus for tiden - (etter noen uker i symodus)

Så nå har jeg strikka en genser til en liten gutt
(som tidligere har fått buksen og luen under her)



NEI - nå MÅ jeg lette på baken å begynne og pakke

Har heldigvis nett på hytta og, så da blir det blogging derifra også

Ha en fin lørdagskveld og

GOD PÅSKEFERIE TIL ALLE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails