Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


5. april 2011

Pose til saker og ting

I dag har jeg montert en Marius-genser for en av mine søstre
- og bestemte meg da for å strikke enda to Mariusgensere (har strikka 3 i vinter)
Det er så fine plagg - og faktisk veldig greit mønster å strikke

Jeg hadde litt "rette-søm" å ta unna -
og når det var gjort, var sy-lysten fortsatt høy

Så av noen stoffbiter sydde jeg en pose til å ha saker i
Aplikerte på noen bilder - og navnet til han som skal få den (sladda på bildet)

Fortsatt er sy-lysten så høy, at det er håp om at den holder ut uka
Hadde passa meg fint, for jeg har noen prosjekter liggende

Nå er det slappe av og strikketid!

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Hei - jeg gleder meg over å følge med på alt du lager! Ha en fin dag!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails