Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


26. april 2011

ReDesign og litt til

Er i "skaper"- modus for tiden
(blir som regel det, når jeg ikke har tid/ krefter/ evner til å få alle idèene ut i praksis)
Ikke alltid det blir noe nytt - og i dag ble det reDesign

Fikk en lang og uformelig strikka vest av min søster
*klipp - klipp - sikksakk - rettsøm - knapper*
- og vips en vest i størrelse 10 år -

"Avkappet" ble en flott pute med lommer på
Lomme til fjernkontrollen, kanskje??

Var innom Søstrene Grene i Drammen i påska
Kjøpte bl.a bomullsgarn til bare kr 14,95 pr nøste
Garnet er drøyt - at to nøster rekker til 5 kluter
Nå gjenstår bare å se kvaliteten på garnet, når klutene blir brukt


I morgen skal jeg montere Marius-genser OG tegne utekjøkken
- for jeg har vært og tigga meg et benkebeslag .....

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Herlig pute!!! Jeg har vært på Rema 1000 i dag og kjøpt bomullsgarn i sprelske farger....for å strikke kluter!!!!! Gleder meg til å begynne å strikke, men jeg må nok gjøre ferdig noe av det jeg har påbegynt, he-he. Klemz Grethe

    SvarSlett
  2. Stilig redesign! Ikke verst å få til både vest og pute!
    Likte ideen om lomme til fjernkontrollen:-)

    SvarSlett
  3. Kreativt! Kjekt å kunne nytte ting som ellers bare hadde blitt kasta eller gitt bort! Smart pute da, likte den ;) Klutane dine vart også veldig fine, det fekk meg til å tenke på at eg burde strikka opp resten av bomullsgarnet eg har liggande.

    Klem fra Kristina

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails