Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


12. april 2011

Trekk til voksipose

En venninne av meg skal snart ha baby -
og hun ønsket seg nytt trekk til den gamle voksi-posen
Jeg ble spurt om å sy - noe jeg synes var en fin utfordring

Stoffene er bestil fra Stoff og stil
Ytterstoffet et et Dralon stoff - som visst nok tåler sol, og er lett å tørke av

Det var litt til overs av uglestoffet - og med litt prikkete grønt/offwhite på baksiden,
ble det et artig sengesett
Pom-pongene på puta, gjør det hele litt søtere

Så da gjenstår bare overleveringen .....
Håper bestillingen svarer til forventningen!

Nå er det strikketid!
- Sidsel -

6 kommentarer:

  1. Hei :) Så fint det vart, du er skikkeleg flink til å sy! Og så fine stoff, me like :) Klem Kristina

    SvarSlett
  2. Så fin den var! Regner med hun blir kjempefornøyd! Fint uglestoff :)
    Krstin

    SvarSlett
  3. Så fin den var! Syr du på bestilling?:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. de orginale trekkene er så billige i forhold hva det koster for stoff og søm, at det er ikke mange som vil betale for slikt. Derfor ble et med denne ene gangen

      Slett
  4. Flott trekk du har sydd :) Er dette trekket sydd slik at det kan tas av, eller er det sydd "fast"? Jeg har nettopp fått forespørsel om å sy trekk til en voksipose så jeg trenger litt tips :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails