Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


21. mai 2011

Fin, fin lørdag

I dag har det vært litt sol, litt regn - men passe temperatur
Vi har kost oss ute i hagen med forskjellige sysler
Barna sykla og hoppa på trampolina
Mannen tok en runde på "friarealet" ved siden av hagen vår - og sagde ned 5 høye bjørker
Godt å få mere sol inn i hagen
(om et par dager synes han har tatt for lite, og sager litt til :-)


Jeg skrubba og skurte platten i hagen, trappa og denne - som vanligvis ligger ved ytterdøra

De har tidliger vært i fargen "burmarød" - den lyseste brunfargen som fantes da vi beiset første gang
Etter å ha sett Barbros trapp som skiftet farge fra brumarød til grå - fikk jeg lyst å prøve det samme
Så når trammen og platten er tørr - blir de GRÅ! 
Mulig jeg maler ytterdøra i samme slengen??

Har strikket to smekker - gave til en liten nyfødt gutt
Har hermet etter Siri med bloggen Strikk og tøys ang fasongen på smekkene

Nå er det krim på tv og strikking av ullbukse til mitt yngste tantebarn

Ha en fin, fin lørdagskveld!

- Sidsel -

2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails