Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


6. mai 2011

FREDAG - og helg .....

På kjøkkenbordet står helgens blomst - to "Dronning Ingrid" - som var ukas blomst på Plantasjen
Den fine kurva fant jeg også på samme sted

Nå er Marius-genseren til mitt tantebarn ferdig montert - og levert
Den var litt stor enda - men passer nok perfekt til høsten
(har begynt på ullbukse som hører til)

Strikka klut-prosjektet er avsluttet, lappeteppe-heklinga har stoppa opp
- og jeg strever med å få mønster og garn til å stemme overens på en bolero til store jenta mi ...
..... og det er bare 11 dager igjen til 17. mai!

Gleder meg til helg - håper jeg får nyte sola litt, og kanskje strikke litt også?
HA EN FIN HELG!

2 kommentarer:

  1. så fin kasse og blomster.
    er bare helt imponert over strikkeferdighetene dine og hvor mye du får gjort! lekker genser!

    SvarSlett
  2. Artig å se at Marius-genseren ikke går av moten, hadde en slik selv jeg for ca 30 år siden...

    Ha en finfin helg!


    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails