Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


13. mai 2011

GOD HELG

Jeg ramla innom Fretex i dag og, jeg ....
Bedre det da - enn inn i godtekiosken - eller baren på hjørnet .....
Smågodt eller drikke for 80 kroner forsvinner fort - men disse skattene varer LEEENGE


To trekantede gryter ble med hjem - den tredje tenkte jeg noen andre kunne få glede av
(Lavendelen ble med hjem fra Rema)

Denne ausa blei også min
Den skal henge på utekjøkkenet mitt - til å drikke av når jeg blir tørst


Der skal også dørslaget henge
Men inntil utekjøkkenet er ferdig - henger de inne på kjøkkenet

Nå skal jeg gjøre ferdig en bolero. Bare heklekantene igjen ....


GOD HELG!!

3 kommentarer:

  1. Det var mange fine skatter, likte spesielt de pannene. Kan ikke huske at jeg har sett den typen før.

    Ha en finfin helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Haha, dem trekant-grytan sto i å så på her om dagen, å...

    SvarSlett
  3. Heia, så morsomt. Jeg kjøpte den tredje på mandagen :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails