Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


1. mai 2011

Kom mai - du skjønne, milde

Plutselig er våren her -
med sol og varme og vakre blomster

Blåveis i Drammen (i påska)

Jeg bobler over av gode idèer som ALDRI blir satt ut i livet -
fordi jeg setter meg ut i sola .....
Håndarbeidene ligger her - I KØ - men blir ikke tatt i


Har lovet storesøster en strikka bolero til 17. mai - og jeg har begynt.......
(ser for meg niiiiiii-strikking 15. og 16 ......)

Kvelden og solnedgangen kommer altfor tidlig om våren
Jeg har ikke rukket noen ting .... (evt prioritert feil....)

Men jeg nyyyyyyter sola, varmen og våren i fulle drag -
 alle prosjektene mine venter på meg - til en regnværsdag - eller til vinteren .....

GOD HELG!

2 kommentarer:

  1. Åh, så herlige bilder. Både her og i headeren. Drømmer meg helt bort nå...

    SvarSlett
  2. Hei...kan du hjelpe meg?? Aner du hvorfor bilde fra min blogg på blogglisten ikke vises?

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails