Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


11. mai 2011

Loppefunn

Var en liten tur i byen i går sammen med eldstemann på 13
 - Mamma - kan vi stikke innom Fretex?
Slikt kan man da ikke si nei til!
Gutten er på jakt etter gamle Haryguttene-bøker (tror han har 2 hyllemeter nå)
Mor er stadig på utkikk etter mer eller mindre nyttige lopper .....


Kasserollen er et tidligere loppefunn - men dørslaget fant jeg i dag (25 kr)

Piknikkoffert til 65 kr
Innmaten ble kastet - kofferten vasket og luftet
- og nå er den klar for å romme diverse sysaker som flyter rundt på forskjellige steder


Det er vår i hagen - sola skinner og det spirer og gror


Dette kirsebærtreet som vokste opp som et villskudd fra et gammelt tre
Det ble gravd opp, flyttet og formklipt - for 4-5 år siden
Nå har det passe størrelse - så jeg skal prøve å holde det slik

Nå er det strikke-tid
Har begynt på raglan-fellingen på boleroen - så jeg er på god vei til å bli ferdig i tide

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Fine loppefunn!

    En sånn dørslag har jeg også hengede på kjøkkenet!

    Ha en fin kveld!

    klem

    SvarSlett
  2. Flotte saker du har funnet!
    Fine, gamle kofferter er alltid kjekt å ha:-)

    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails