Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


31. mai 2011

Plutselig over 30.000 besøkende ......

Mens jeg ikke blogger - eller følger med på bloggen - runder telleren 30.000!!!
TUSEN TAKK
- til alle dere som er innom,
og en spesiell takk til dere som legger igjen kommentarer
Tenkte jeg skulle feire med en liten "Gi-bort" - så det skal jeg lage til i løpet av helgen!!!
(godt det er langhelg ...... hehehe)

Endelig ferdig med lappeteppet - som er heklet i 3 tråds-ullgarn fra Husfliden
Hekla sammen rutene med luftmasker og fastmasker denne gangen

ÅÅÅ, teppet mitt - sa lillesøster på 2,5 - når hun såg det
i har ikke sånt - i vil ha det ..... SÅ da var det avgjort

Ullbukse i størrelse 2 år til mitt yngste tantebarn
Denne blir nok fin sammen med Marius-genseren jeg strikka til han i påska

Har strikke, hekle og syprosjekter i lange baner - men leter fortsatt etter inspirasjon ....
Spørs om jeg bare må begynne - og håpe at den kommer etterhvert?

- Sidsel -

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med flotte besøkstall!

    Hekleteppet var bare helt nydelig! Skjønner godt at lillesøster ville ha det:-) Lekre fargekombinasjoner!

    Klem

    SvarSlett
  2. Grattis med å ha rundet 30 000!

    Nydelig teppe, skjønne farger. Ser veldig avansert ut!!

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  3. Ja, heldige lillesöster, som rakk först :-). Fin teppe med nydelige farger!

    SvarSlett
  4. Heisan du.Nydelig teppe i hærlige farger. Heldige lillesøster.
    Ha en strålende helg min venn.
    Klæmmer Susanne

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails