Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


25. mai 2011

reDesign skjørt

Fikk så lyst å sy i dag.
Hadde noen klesplagg som skulle rettes på
- og etter det, var lysten fortsatt tilstede

En gammel dongribukse ble ofret
- lårene ble klippet opp og sydd sammen med hverandre
 Ribb oppe og vrangbord nede


Framme på skjørtet sydde jeg på et Kitty-merke (som jeg har laget tidligere) ....

 .... og på det ene bakstykket, sydde jeg på en av lommene fra buksa

Lillesøster er storførnøyd - og danser rundt med skjørtet uttapå pysjen

Nå skal ullbuksa strikkes ferdig
- slik at jeg kan begynne å strikke på noe mere sommerlig

 HA EN FIN ONSDAGSKVELD

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails