Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


16. mai 2011

SNART 17. MAI

I gangen står flaggene nystrøket i en vase
Det har de gjort noen dager nå - for jeg tenkte jeg skulle være tidlig ute

Boleroen til storesøster er også ferdig ....

..... det samme er hårpynten til jentene ......

...... og kaka!

MEN alle 5 skjortene, de 3 dressene og 2 stk finbukser + mine egne klær ....
 DE HAR JEG GLEMT Å SE OVER ....
 Men kvelden er ennå ung - så får jeg se hva jeg orker
(og det er utrolig hva en rekker på 10 minutter - rett før toget skal gå)

HA EN FINFIN 17.MAI !!!

3 kommentarer:

  1. Lykke til, flinke deg - ha en trivelig dag!

    SvarSlett
  2. Imponert!!! Fabelaktig kake :)

    SvarSlett
  3. Veldig flott bolero og så søtt med hårpynt som passar til :)
    Imponerende kake også!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails