Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


3. mai 2011

SOL - som nytes i fulle drag

Jeg kan ikke skryte på meg noe som helst i dag
Det er sol ute - jeg er ute og gjør ingenting
Strikker ikke, spar ikke i jorda, luker ikke ....
MEN jeg har henta fram hagemøblene og "vaska" dem - og sett at de trenger maling ....

Så satte jeg meg ned og kikka på mine nyinnkjøpte bøker
- klarte ikke velge en å begyne på - og så la jeg dem bort igjen ....

Godt å bare være ute - ikke gjøre noe - ikke måtte noe ....

Nå er det tv, ost og vin - og kanskje litt strikking??? (sikkert ikke...)

HA EN FINFIN TIRSDAGSKVELD!

3 kommentarer:

  1. Åh, så hærlig det hørtes ut. Rett å slett å ikke gjøre noe annet enn å nyte våren.
    :) Susanne

    SvarSlett
  2. Jeg syntes du har mye å skryte på deg i dag jeg. ALT det du har klart å IKKE gjøre i dag. ;) Ikke verst for og være deg. hehe... Nyt kvelden!!!! :)

    SvarSlett
  3. Høres utrolig deilig å ikke gjøre noe, vi trenger noen slike dager også!

    Ha en fortsatt fin kveld!

    klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails