Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


9. juni 2011

En dag igjen til trekning....

Det er fortsatt mulig å bli med på Gi bort- lotteriet mitt
Følg denne linken her - så trekker jeg en vinner i morgen kl 12


Her regner det i store mengder - så ikke mye uteliv, nei

Greit å finne på litt inne da - som feks å bake
Rundstykker og brød er alltids greit å ha i fryseren


Eller strikke litt ....


...... lommetøfler til meg selv
Morsomme og enkle å strikke - det blir garantert flere slike par


Har fått sydd litt og da - her et skjørt til storesøster
Omsøm av et skjørt fra Fretex til 20 kroner
Den brune kanten oppe er "magen" på en singlet - funka fint det, med strikk inni

Nå er det heklig som står på menyen - en UFO fra ifjor sommer
Håper det blir noe utav den i år .....

Ha en fin, fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Hei. Er det lov å få oppskriften på de lommetøflene?

    SvarSlett
  2. oppskrift på tøflene kommer i et innlegg over helga ..... Er på hytta og strikker flere par

    SvarSlett
  3. Takk for oppskrift:-) snart får jeg vel tid til hobbybloggen min og:-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails