Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


21. juni 2011

Endelig skoleferie ...


I dag var det ungenes siste skoledag - og det måtte feires med hjemmebakte boller og saft
Ikke særlig sommerlig temperatur her i dag - men vi koser oss ute likevel

Hagen er grønn og frodig etter alt regnet
Mange av plantene og buskene har fått en knekk i vinter - men nå ser de ut til å komme seg


Blir ikke sydd så mye nytt her om dagen
- men tok et jafs av "rette-tøy"-haugen i går

I kveld skal jeg bare være tante - så da blir det ikke sydd noe

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Tenk om alle voksne også kunne få
    2 mnd ferie! Det hadde vært noe det, tror ikke jeg villa ha kjedet meg en eneste dag!!

    Kos deg med tantebarna!

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, skoleslutt må feires! De bollene så kjempegode ut...")

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails