Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


29. juni 2011

FLOMVARSEL og vannliljer

I går kveld var jeg inne på yr.no for å sjekke været for de nærmeste dagene
Planen er å reise til Hunderfossen på lørdag - dersom været tillater en dag utendørs i parken
Jeg sjekka selvfølgelig været her hjemme også, for sikkerhetsskyld
Og det var jammen bra - for yr har lagt ut FLOMVARSEL på Hollingen (hvor jeg bor)


Siden det er få bekker i nærheten (kun noen grøfter imellom noen jorder)
- begynte jeg å lure på hvor denne flommen skulle komme fra
Jeg gikk en tur opp til en tjønn oppå fjellet her -
og det eneste den flommet over av, var vannliljer


Hele tjønna var full av nydelige liljer


Men selvfølgelig ingen så nær land at de kunne plukkes


Nydelig å komme seg ut selv om det regner
- og greit å vite at flomfaren er større på yr.no enn i virkeligheten

Vel hjemme i go`stolen, skal jeg montere en genser til storebror og en kjole til meg selv
Håper å få tatt bilder av det i morgen, så skal dere få se....

- Sidsel-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails