Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


3. juni 2011

GI BORT

Jeg feirer 30 000 besøkende med en liten GI BORT
To strikka kluter - i bomullsgarn fra Søstrene Grene - og en sandeltræ sæpe (også fra SG)

Reglene er som følger:
1 lodd for kommentar på dette innlegget/ eller kommentar på facebook
1 lodd om du legger deg til som følger/ eller er følger fra før
1 lodd dersom du linker på bloggen din eller facebook

Ønsker dere alle en god helg!!!!

- Sidsel -

13 kommentarer:

  1. så d e i utgangspunkte mulig å få 3 logg maks da?

    SvarSlett
  2. jepp - rett regnet. Hvor mange vil du ha?

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne være med og tar to lodd, takk:-)

    SvarSlett
  4. Har delt bloggen på min facebook side. Hilsen Margrethe OJ.
    Mail: margolst@online.no

    SvarSlett
  5. Heisan du og gratulerer til deg. Jeg er gjerne med på give away og krysser fingrer og tær.
    :) Susanne

    SvarSlett
  6. Heisann !
    Så fin blogg og så mye fint du lager :) Har fulgt med deg lenge ;) ,men ikke vært "følger".
    Betyr vel at jeg bare er sniktitter det ba,he,he.

    Blir uansett stadig imponert når jeg titter innom :)

    SvarSlett
  7. 3 lodd tatt,blitt følger,delt på facebook og kommentert ;)

    SvarSlett
  8. Jeg vil gjerne være med her!! Tar 2 lodd jeg :) Ha ei fortsatt suuper helg!

    SvarSlett
  9. Gratulerer så masse med 30.000 besøkende!! Jeg hiver meg med og tar 3 lodd :)
    Ønsker deg en flott uke!
    Klem**

    SvarSlett
  10. Gratulerer! Jeg har fulgt bloggen din en god stund,og er imponert over hvor kreativ og flink du er:) Jeg tar gjerne et lodd.Hilsen Randi.

    SvarSlett
  11. Ja, da er jeg en offentlig fölger av bloggen din ;-). La også link på bloggen min (og er stolt som en hane over å ha klart det ;-). ...er jo datter av en dataprogrammerer, men om det hjelper er jo en annen sak ;-)...). 3 lodd på meg, takk :-)!

    SvarSlett
  12. Heisann Sidsel! Gratulerer som vinner av vår give away i dag! Vil du sende oss din adresse på turidraadalen@hotmail.no?
    Supert!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails