Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


22. juni 2011

Hvit nevada buskrose ....

.... som jeg håper blir 2- 2,5 meter høy ...


Jeg planta denne på seinsommeren i fjor - og nå står den med 15- 20 knopper
Tok inn denne ene rosa - og duften fyller hele stua

Håper på mere sol og sommer nå - så vi kan nyte livet i hagen

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Wow!! Det kaller jeg rose!!

    Jeg har noen rosebusker, som ikke helt har overlevd vinteren. En var helt død og en har tydeligvis bare en rose på gang.. Jeg er ute hver kveld og sprayer buskene med grønnsåpevann, så jeg har nok en del luseliv på samvittigheten.

    Ha en fin St.Hans feiring!

    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails