Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


6. juni 2011

Kakebaking og fargetrøbbel

Ikke alltid like lurt å starte prosjekt kakebaking en lørdagkveld,
men kom plutselig på at jeg hadde glemt å bake en kake til søndagen .....

Mens kaka sto i ovnen, begynte jeg på MarshMallowes Fondanten
Vann og mm i en bolle i microen - og plutselig ringer telefonen.....

..... sånn måtte det bare gå .....

Sukkerbrødet ble perfekt (lurer på hva jeg gjorde riktig denne gangen)

Noen timer senere er kaka fyllt og pyntet, med marsipanlokk og blomster av MMF

Fargene på blomstene var ikke så skarpe i virkligheten ....
.... jeg sliter med fargeinnstillingene på pcen min ..... 
På kameraet er bildene ok - når jeg legger dem inn på pcen og bloggen blir fargene for skarpe ......
Legger jeg dem inn via en annen pc, er de fine - så det er nok noe med pcen.
Noen som kan noe om dette?????

Husk Gi bort-lotteriet mitt - i innlegget under

3 kommentarer:

  1. Kjempefin kake, selv med noen arbeidsuhell underveis ") (Mi blir noe puslete i forhold...)

    SvarSlett
  2. Hei Sidsel! Send meg gjerne din adresse, så får du en koselig pakke som venter på deg når du kommer hjem!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails