Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


19. juni 2011

Lørdagskos

Etter å ha flytta rundt på en diger parasoll med sementfot i flere år - har jeg nå fått nok!!
I går slo jeg til og kjøpte pavljong
- riktignok på tilbud hos Jysk -
men nå får vi prøvd om dette vil fungere på vår veranda
Vi prøvde oss på rekeparty i "teltet" i kveld - men måtte rømme inn pga knott og mygg
  
Men kl 01.30 var både knott og gjester, mann og barn gått til sengs
- så da tok jeg med meg glasset mitt og satte meg ut

STILLE
FREDELIG
IKKE ET VINDPUST
  
Sånn skal sommerkveldene nytes!!!

2 kommentarer:

  1. Koslig. Men kunne vi fått sett hele pavljongen. Og det ble vist 2 dager med reker på dere da.

    SvarSlett
  2. takk for oss, Ester - reker er godt, så det gjør ingen ting..... skal ha reker til kvelds i dag og....
    Skal ta bilde av hele paviljongen, må bare rydde og style (bloggifisere) verandaen først...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails