Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


18. juni 2011

Se - så vakkert det er der hvor jeg bor ....

Har sett på tv i kveld
NRK 2
Hurtigrutas reise langs Romsdalskysten


Så vakker er Vestlandsnaturen


Nest eldstemann er på leirskole på Bjørnsund denne uka - og vinker til Hurtigruta fra isbjørnen


Solnedgangen sett fra kjøkkenvinduet mitt kl 2330


I går kom sommeren til Romsdalskysten
18-20 grader og sol
Dagen i dag begynte like bra - men vi fikk et lite regnskyll utpå kvelden
Meldingene for morgendagen lover bra
- så da skal jeg prøve meg på noen hagebilder

- Sidsel -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails