Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


19. juni 2011

Sommer, sol og søndag

Her er vår nye paviljong
Håper vi får mye glede av den i sommer
Greit å kunne gå fra duk og puter - uten å tenke på at alt må ryddes inn i tilfelle regn


 Nå er klokka 22 - og da har vi ikke sol på terrassen lengere


Men på andre siden av huset derimot
- der skinner sola til den klokka 23.30
Utekjøkkenet er tatt i bruk - selv om det ikke er helt ferdig


Jeg fikk jord og frø til bursdagen min i april
Så jeg sådde tomat- og chili planter inne da
Nå har de fått kommet ut i en kasse - så får vi se hva det blir utav dette
Mulig jeg må plante om igjen - for de står litt tett nå

Rett utenfor ytterdøra sitter mannen og jeg og nyter stillheten og de siste solstrålene
Øl, vin og strikketøy - DA koser vi oss

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Herlige uteplasser. Jeg merka meg at i Molde blir det ikke mørkt om natta, for tida. Det er det her! Nyt sommeren ")

    SvarSlett
  2. Så flotte uteplasser dåke har. Kunne òg tenke meg utekjøkken. Har dåke kjøpt eller laga?
    Strikketøy og vinglass såg bare vidunderlig ut - det er kvardagsluksus det :)

    SvarSlett
  3. For en koselig blogg - legger meg til som følger hos deg jeg :-) Ha en fin dag!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails