Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


28. juni 2011

Sommerlitteratur

Ute plasker regnet ned
Paviljongen brukes kun av tørkestativet, som av og til settes ut for å frigjøre plass i stua
.... og 4 stk pelargonia blomstrer på innsiden av stuevinduene ...


Har kjøpt 3 bøker som er min sommerlitteratur i år
Er ferdig med "Gjenferd" -  og Nesbø kan som alltid anbefales
Trude Teige skal være med på stranda - og Kate Morton, med sine 624 sider - blir hjemmelesning

Denne uka går med til pakking - for på slutten av uka, reiser mor og barn på ferie

I år skal jeg huske å pakke med både strikkepinne-etuiet og heklekrok-etuiet (som jeg må sy først)
ALT må være med, for jeg vet jo ikke hva jeg får lyst å strikke/ hekle i morgen......

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Alltid kjekt å være godt forberedt når man skal på ferie, både med tanke på lesestoff og håndarbeid.

    Jeg har også kjøpt "Gjenferdet" og jeg gleder meg til å ta fatt på den. Og jeg tenker at til og med symaskinen skal få bli med på ferie, for med 3 uker på hytten med dette Vestlandsværet trenger man å ha noe å gjøre på.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Samme her. Gjenferd "slukte" jeg i Molde-ferien, og Morton ligger og venter... God ferie! Vi sees vel ")

    SvarSlett
  3. Godt med litt lesestoff også. Er ferdig med Gjenferd jeg også. Tok ikke mange dagene det... Men ble litt lei meg på slutten. Trodde det skulle bli flere bøker jeg... :-(

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails