Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


10. juli 2011

Ansiktsmaling og strandstrikking

Vi koser oss og nyter sommerlivet
Har hatt over 20 grader hver dag, og sol til og fra .....
Passe vær å "leve" ute i - uten å bli solbrent

To av mine skjønne små har vært og fått ansiktsmaling
Det ble tilløp til panikk når lillesøster skulle bade til kvelden - og malingen "smelta"
Har med meg flere strikketøy på ferie - og strand-strikketøyet er kluter .....
Har blitt en stabel utav dem, som blir gitt bort som smågaver - feks sammen med en såpe

Begynner også å se enden på mitt "Shetland Lace Shawl"
Blir spennende og se resultatet helt ferdig og blokket....

I morgen må jeg nok finne meg en garnbutikk og kjøpe mere garn
Har visst strikket opp en kilo den siste uka ....

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Så fin ansiktsmaling!

    Og de klutene er kjempefine. Kjekk liten gave å gi bort. Du er så produktiv!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails