Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


26. juli 2011

Borte bra, men hjemme best


På vei hjem fra ferie på lørdag - kjørte vi mot denne solnedgangen
Bortsett fra et lite glimt morgenen etter, har vi ikke sett sola igjen siden

Kjenner det hadde vært litt godt med sol og varme nå når vi har hjemmeferie .....

En fordel med alt regnet er at alle rosebuskene mine vokser og blomsterer som aldri før ....

Siden jeg ikke får nyte dem ute - må jeg plukke med meg noen inn istedet
Noen få roser, sprer duft i hele kjøkkenet og stua

Rosene pynter opp sammen med noen av sommerens loppefunn (alt er faktisk lopper)
Den flotte kaffekanna, ga jeg faktisk bare 150 kr for ....

Nå er det strikketid - så kan jeg heller blogge flere loppefunn i morgen

- Sidsel -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails