Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


6. juli 2011

Enda flere loppefunn

Vi koser oss i hytta, på stranda og ute på handletur
- ganske bra temperatur i dag - og sol (nok til å bli solbrent)

Nyperosehekken er nesten avblomstret - bare noen få roser igjen

Jeg måtte en tur ut og handle noen leker til ungene
- og på vei til senteret såg jeg skiltet "Gjenbruk" lyse imot meg
Sølvkanner og karafler er det ikke så ofte en finner til en billig penge

Vassause og kakeform - kan også pynte opp

Disse glassene MÅTTE jeg bare ha - vi hadde slike hjemme i min barndom
- finglass som bare ble tatt fram til jul og bursdager

Hadde egentlig tenkt meg en tur på Ikea for å kjøpe kommode, men det slipper jeg nå
Denne var hvit og grønn og kostet bare 100 kroner

Jeg holder jo på å male i hytta - så å rulle litt maling over denne også, var ingen sak
 
Nå er det slutt på dagen, malingen og min arbeidslyst
(Bare litt bloggelyst igjen)

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Åh så mye fint!
    Tror nok fort at jeg hadde falt for mye av det samme...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails