Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


13. juli 2011

Familieselskap

 Vi er så heldige å ha familie som har sommerhus på Veierland - en øyperle i Vestfjorden
Nesten hver sommer reiser vi på besøk dit (sammen med resten av slekta)
De fleste bildene jeg tok, er private bilder som jeg ikke vil dele på bloggen
- men her kommer noen smakebiter

Neden for huset har "tante" plantet pilehekk
- og det tror jeg faktisk jeg også skal gjøre når jeg kommer hjem
Den vokser fort - og gir pilekvister til feks fletting

Denne rosebusken er nesten 2 meter høy - og dobbelt så lang og bred
Dette var faktisk bare en av flere imponerende rosebusker

Grønnsaksengen lå dessverre brakk i år - denne ideen skal også taes med hjem i min hage 

Utedoen er fortsatt i bruk når vi er mange gjester på besøk (28 stk i dag)
I bedet utenfor vokser duftroser, lavendel og andre flotte blomstervekster
Erteblomstene vokser flott inne i blomsterstøtta som "tante" har laga av pil 

Flott hjemmelaga klesstativ
Har allerede bestilt et slikt av mannen -
(han har tross alt 3 uker ferie i august - til å utføre alle mine prosjekter hjemme)


Takk for oss
Vi kommer gjerne tilbake neste år!

3 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails