Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


4. juli 2011

Ferie og brukthandel

Jeg kan jo ikke la være å handle brukt selv om jeg er på ferie
Og siden jeg ferierer på en annen kant av landet enn jeg bor
- må jeg jo besøke alle de ukjente bruktbutikker....

I dag besøkte jeg "Slappen" i Sandefjord - og klarte jammen å finne litt der også
Dette brettet, lysestakene og krystallskåla måtte jeg ta i bruk allerede på hytta
(men det SKAL være med hjem, altså)


Utenfor hytta har jeg rosebed - klaserosen Bonica på den ene siden,
og nyperose-hekk på den andre siden
Jeg klipper stadig av nye kvister og pynter med


Jeg har Bonica hjemme også - men den fikk seg en knekk i vinter
Får se når jeg kommer hjem igjen - om den ikke kommer seg, får jeg bytte den ut

Koser meg med bloggerunden og Lancers nå ......
Skal love dere jeg kan feriere med hele barneflokken på egenhånd
Må bare lage seg de riktige rutinene......

Håper været holder seg til i morgen - da skal jeg også bade

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Nydelige roser du har!

    Og så kjekt med nye bruktbutikker da, alltid kjekt å gå på skattejakt på nye jaktmarker.. Kjempefine ting du har funnet..

    Kos deg videre på ferien

    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails