Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


28. juli 2011

Flere loppefunn og andre fine ting

Jeg besøkte vel en 7-8 bruktbutikker i ferien - så jeg fant både ditt og datt
Liker faktisk best NMS gjenbruk og Misjonssentralen Gjenbruk
De har lave priser og MASSE varer - du må virkelig lete for å finne godbitene

Dette vaskestellet og dobøtta under - fikk jeg for 250 kr
Det var litt rust der hvor emaljen var slått av - så selgeren mente det ikke var verd mere
Jeg synes det bare er fint med rust - skal jo synes at det er brukt


Måtte selvfølgelig innom Søstrene Grene og kjøpe bomullsgarn (i mengder) -
og innom Åhlens for å kikke etter go`biter

Stoff til 49 kr meteren i SÅ fine farger .....
- 4 meter klarer jeg lett å bruke opp -

Kjøkkenhåndklær - 3 for 49 kr -
Trenger jo ikke bruke dem som håndklær - kan jo sy noe av dem istedet ....

Nå venter husvask, klesvask og brødbaking ......
Slikt passer godt å ta i dag, siden det er tåke ute .....

- Sidsel -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails