Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


1. juli 2011

HJELP - jeg pakker

Denne kjøkkenbenken er "husets hjerne"
Her ligger telefonen min, almanakken min og huskelistene
 - SOM AKKURAT NÅ ER BORTE - i pakkekaoset mitt

 Barna finner fram klær selv og legger utover kjøkkenbordet
Jeg ser over - og forteller dem hva som mangler
..... innbiller meg selv at dette kan hjelpe dem til lå lære å pakke selv.....

I gangen står ungenes vesker og sekker med leker og bøker
En kurv med sandaler og crogs er OK - joggesko, tøysko og støvler mangler
Badetøy er pakket - treningstøy er pakket

Her sitter mor og blogger mens hun lager middag
(oj, hvor skal vi spise - bordet er jo opptatt ....)

- Sidsel -

Kanskje jeg skal pakke mine egne klær også? Det hadde jeg nesten glemt...

4 kommentarer:

  1. familien sandal, sei no bare i.... ikkje alle som har ei campingvogn å pakke i. ikkje veldig kjekt å dra på, men utroli praktisk å kaste masser av pakenelliker inni

    SvarSlett
  2. Virker for meg som om det er ganske mye orden i kaoset ditt da Sidsel! God tur! Sees vel om ikke så lenge... ;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails