Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


2. juli 2011

Loppekjøp

Litt uttafor Molde har vi noe som heter Ressursbua
Den eies og drives av Molde Kommune - og her kan du virkelig gjøre et møbelkupp
(- eller du kan lever inn møbler du ikke vil ha lengere)
De har riktig nok bare åpent noen få dager i uka - men da er det også kø der
Det beste av alt er du betaler med kort - og får møblene båret ut i bilen

SE - hva jeg fant til 50 kr .....
Gleder meg til å trekke den om etter ferien

Øverst ligger et "brett" til å ha trådsneller og andre sysaker på
Ellers er det god plass til annet rot under "brettet"

En teak-kommode som var ferdigmalt hvit - til 100kr -
og en stol til 50 kr (akkurat lik den jeg satt på og gjorde lekser i sin tid)

6 åringen jubla over bruktfunnene
Nå er endelig rommet hans klart til skolestart!!!

- Sidsel -

Som har planlagt blogginnlegget FØR jeg reiste på ferie
Håper på feriebilder fra sol og strand til uka

1 kommentar:

  1. En sånn "puff" har mamma stående hjemme i barndomshjemmet mitt, kanskje jeg må tinge den neste gang jeg er der.. Liker ikke fargen, men som du skriver, det går jo ann å trekke den om! Det har jeg ikke tenkt på.. :)
    Ønsker deg en god ferie! Klem fra Anne

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails