Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


20. juli 2011

Noen jobber - andre strikker ....

Oppe under takskjegget på en av nabohyttene - henger det et svalerede
Ikke noe ferie på den mora, nei
Hun flyr stadig ut og inn med mat - ikke rart det med de sultne skrikhalsene her


Kom ei jente innom i hytta mi her om dagen - hun ønska seg ei mobilveske
Vi gjorde en grei deal - jeg hekla og hun passa lillesøster (alle tre like førnøyde)

Har blitt endel mobilvesker siden jeg begynte å lage dem i fjor sommer
Både heklet, strikket og sydd - men ikke tatt bilder av alle ......

Ellers har jeg fått dilla på å strikke sjal
Dette heter Gaenor - og jeg strikker det i Royal alpakka fra Dale garn

Jeg kjøper engelske mønster på nett - siden det finnes SÅÅ mange fine der ute
Er ferdig med et Shetland triangle shawl - som skal blokkes når jeg kommer hjem

Og til dere som ikke har våget å prøve engelske strikkemønster - de er faktisk ikke så vanskelig å forstå

 - Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Wow så flott. Flinke du.
    :) Susanne

    SvarSlett
  2. Utrolig bra bilde av fugleungene!

    Kjempefin mobilveske og nydelig sjal du holder på med!

    Klem

    SvarSlett
  3. Stakkars fuglemamma'n, hun kan nok se langt etter sommerferie.. :)
    Jeg kjenner at energien er på plass etter oppladingen i ferien, selv om kroppen likevel er sliten. Jeg har ikke strikka noe i ferien, eller vært kreativ på noen annen måte, men det har du ser jeg :) Lekkert sjal!
    Ønsker deg en fin uke videre - klem fra Anne :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails