Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


5. juli 2011

Nostalgisk sommer

Siden det ikke var strandvær i dag, fant jeg frem kost og maling
Hytta er "hvit" både innvendig og utvendig - og det vises godt at det bor barn her
Begynte i taket på det ene rommet - men trenger stige for å forstsette med resten av takene
Derfor tenkte jeg å fortsette med veggene - i en gråtone (for å skjule skiten litt)

Jeg tok turen til OBS og kjøpte maling på tilbud
Der fant jeg også dette nydelige bladet - som ikke kosta mer enn 60 kroner

Bladet inneholdt litt tekst - men mest bilder

..... flotte klistermerker .....

.... nydelige kort .....

.... mange småkort .....

..... og noen store kort

Skal love deg dette var verd 60 kroner

Nå fortsetter jeg å male - kanskje det blir bilder av det ferdige prosjektet senere i ferien
Det kommer an på hvor mange sol/ regn dager vi får

Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Det var fine nostalgiske bilder ja...

    Ha en finfin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Skikklig farmor stemning! - et sakn <3

    SvarSlett
  3. For ei spennende bok :-) Det er så artig når man kommer over slike skatter :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails