Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


1. juli 2011

Sommerkjole til morsjøl

Jeg synes det er så vaskelig å finne sommerkjoler som passer til meg
Meget mulig fordi jeg er kort, rund og dryg over bringa
Prøvde en kjole fra H&M - men "toppen" var for liten
DA fikk jeg en idè ..... (endelig er de gode idèene på vei tilbake)
Kunne denne kjolen kombineres med "toppen" jeg begynte å hekle på i fjor sommer?
Den som endte opp halvferdig underst i garnkista?

Jeg ble i allfall veldig fornøyd med resultatet


SÅ gjenstår det å se hvor mye kjolen blir brukt ....


Måtte fornye meg på veskefronten før ferien også
Den er mere grå enn blå i virkeligheten - og HELT min fasong 

Nå skal det pakkes for 3 ukers ferie for mor og 5 barn.
6. mann sitter i skrivende stund på flyet til Petersburg
- og far skal være hjemme og passe huset (og jobbe litt da)

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Så fin den var da!! Kan vi få et actionbilde også?? Jeg finner heller ikke sommerkjoler, så kanskje dette er et alternativ :) God helg til deg!!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails