Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


18. august 2011

DER var sommerferien over ....

.... og høsten er like om hjørnet ....

Plukka meg noen rognkvister i dag, som pynter opp utenfor døra

Siden vi har hatt lite sol og sommer - har vi heller ikke fått gjort så mye i hagen (som ønskelig)
Men noe har vi da gjort :

Bygget ny og større terrasse utenfor inngangen - men det har regna slik at den har ikke blitt beisa
Nytt bed ved terrassen - som ikke er ferdig beplanta (også pga været)
Hortensiaen skal bort - og så skal jeg ha to lave rosebusker der .... (tror jeg da)

 Mannen har snekra ny hylle til kjøkkenet - og jeg har malt (under den regntette paviljongen på verandaen)
Nå må jeg bare finne noen passende knagger å feste på - før den skal opp på kjøkkenveggen

Men NÅ er det strikketid - er godt i gang med årets første julegave (voksen Marius-genser)
Har faktisk flere julegaver (i hodet) - som skal strikkes videre utover høsten

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Det var en kjempeflott hylle, skal si at du har en handyman i huset.

    Gleder meg til å se den når den er kommet opp på veggen med pynt i..

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails