Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


9. august 2011

Hello Kitty genser tilsalgs - SOLGT

Strikka denne ullgenseren til storejenta mi for 2 år siden
Hun brukte den to ganger (andre gang under tvang) - før hun sa:
Mamma - jeg kan ikke ha ullgenser - jeg DØR av varme


Jeg hadde jo lagt ned noen timer i denne - så jeg prøvde igjen og igjen å få henne til å bruke den
Men - den var for varm for henne

Den er strikka i superwash garn - husker ikke hva slags sort
Brukt to ganger - ikke vasket (men det kan jeg gjøre før jeg selger den)

Vil ha kr: 450,- for den
- er du eller kjenner du noen som er interessert???

- Sidsel -

2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails