Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


30. august 2011

Marimekko salg og blomster til hagen

Jada - vi har litt av hvert i "godtebutikken" hvor jeg jobber
Akkurat nå er det 30% på alt fra Marimekko (vi skal slutte og selge det)

Etter å ha satt opp tilbudsbordet - fant jeg ut at HER var det mye jeg hadde lyst på
Men jeg kjøpte ingenting i dag ..... (flinke meg) 
Jeg skal på jobb igjen på fredag - så får vi se om jeg er like flink da


Er dette blomst eller ugrss?

Selv om det er høst i hagen, har jeg lyst å gjøre litt mere - slik at den er litt frodigere neste år
Husker disse fra min farmors hage, men vet ikke om jeg tør å ta de inn i hagen min
Det ser ut som de sprer seg med enorm hastighet
Kan noen gi meg noen tips??

NÅ er det strikketid - har bare 3 prosjekter på gang

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Det du har der er Fagerfredløs. Den er en kjempefin plante til å fylle ut og lyse opp i et hjørne et eller annet sted. Rundt et tre for eksempel. Det er jo ikke en pen og ryddig bed-plante - men fager og frisk. Den sprer seg og klarer seg fint. Blir det for mye så er det jo bare å spa opp litt.

    SvarSlett
  2. Ja, det kan være utfordrende å jobbe i en butikk med så mange fristelser, kan jeg tro. Var nok sånn jeg danna grunnlaget for min veskedilla. Jobba i en veskebutikk ved siden av skolen i ungdommen.

    Jeg er nå skikkelig oppesen, endelig en hagespørsmål jeg også kunne svare på, hi hi. Jeg synes Fagerfredløs er veldig dekorative, flotte å "fylle opp" steder.

    SvarSlett
  3. Jeg har Fagerfredløs i den litt "ville" delen av hagen, veldig flott både før den blomstrer og når den står i full blomst! Trenger ingen stell og har heller ikke hatt problem med at den sprer seg så veldig... er i såfall bare til å dra den opp hvor du ikke vil ha den!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails