Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


23. august 2011

Min egen godtebutikk

Denne høsten har lillebror begynt på skolen, lillesøster i barnehagen - og mor sjøl begynt å jobbe litt
Jeg er så heldig at jeg har fått "praksisplass" på HUSFLIDEN
- JAHA - i en sånn gammel-dame-butikk, tenker du .....
NEIDA - se her da - dette er bedre enn en godtebutikk, synes jeg da

Hyllemeter på hyllemeter med flott garn i alle regnbuensfarger (dette er kanskje 1/3)

Durance såper, vaskemidler, lys +++
Lille Lam ullklær for baby .....

Ugly childrens clothing - nå med 50% avslag .....

Marimekko - og MASSE annet fint

Jeg har allerede planlagt og kjøpt garn til flere julegaver .....


Når jeg kom hjem fra jobb, lå det enda flere bøker og venta på meg 

6 bøker fikk mørkegrønt bokbind i dag (grei farge til de store guttene)
- så nå har jeg sydd 21 bokbind hittill i år ...... lurer på hvor mange det blir totalt

Nå er det slappe-av og strikketid
- og i morgen har jeg jobbe-hjemme-dag
... liker det også jeg ...

- Sidsel -

7 kommentarer:

  1. Ja, det kaller jeg en skikkelig godtebutikk!!! Jeg er på jakt etter et type garn til å strikke puter av, men jeg aner ikke hva det heter. Så kanskje jeg skal ta en tur innom min godtebutikk snart..

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Jeg kunne godt tenkt meg å jobbe på en sånn butikk!! :)

    SvarSlett
  3. Grattis! Kanskje en dag skal jeg også ha sånn godtebutikk. :) Bokbinda dine var jo geniale!

    SvarSlett
  4. Blir fort blakk på en sånn jobbplass!!!
    Jeg likte også bokbinda dine kjempegodt!!!!
    Koselig blogg med mange kreative påfunn!! I'll be back!!

    SvarSlett
  5. Ikke tvil om at du har havnet på rette "hylla" med den godteriveggen. Jeg misunner deg. Tror jeg hadde gått amok.:)
    Og de smarte bokbindene da...Din gamle tante blir målløs :)

    SvarSlett
  6. Drømmejobb kalles det der ja :D

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails