Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


22. august 2011

Ny kjøkkenhylle og enda flere bokbind

Endelig er hylla kommet opp på kjøkkenveggen
Mannen i huset har snekra - etter dirigeringer fra meg,
- jeg har malt den
- og så hang vi den opp i fellesskap

SÅ kommer det morsomste - men også det vanskeligste ....

- PYNTEN I HYLLA -

Dette er versjon nr XX, men jeg er ikke fornøyd enda
Hyllepynt er slikt som må gå seg til over noen uker ;-)

I mellomtiden syr jeg enda flere bokbind (oppe i 15 stk til nå...)
- og strikker ferdig en Marius-genser (bare montering igjen)

I morgen skal jeg ta med meg kamera på jobb - så da kommer det et innlegg derifra

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Kjempefin hylle! Flink mann du har funnet deg, liker menner som er flinke til "å lye"..hahaha!

    Pynten i hyllen går seg til på veien, jeg ommøblerer i min hylle støtt og stadig. For det dukker jo opp nye skatter som man vil ha fremme til pynt.

    Ha en fin dag!

    klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails